Описание:
Тренингът има за цел да научи участниците дали е време и как марката да се промени. Да се установят начините на промяна, което ще помогне на участниците да разберат дали на марката е нужен ребрандинг (цялостна промяна) или по-скоро рестайлинг (главно промяна на лого или шрифт).
Аудитория:
Тренингът е предназначен за собственици на компании, бранд/маркетинг мениджъри и представители на отделите им, в това число графични дизайнери и копирайтъри.
Тренер:
Д-р Любен Станев (КЛИКНЕТЕ ТУК ЗА CV)
Всички описани тренинги могат да бъдат съчетани, според конкретните нужди на съответната компания, както и да бъдат добавени нови теми. Всеки тренинг се гради, въз основа на спецификите на участниците в него и сферата, в която работят.