Част II: Ролята на бранд идентичността за изграждането и поддържането на вашия бранд
Идентичността на бранда е зададена от основната бизнес мисия на компанията-производител и от нея зависи всяка комуникационна активност на бранда. Известният рекламист Жак Сегела изгражда идеята си за създаване на идентичност на бранда по подобие на човека – като комбинация от физика, характер и стил.
Първо превръщаме продукта в личност, а после – личността в звезда.
stanev_1.png
Под физика се има предвид самия продукт, без който няма да има финансова печалба. Важно е да бъде представен по емоционален начин. За физиката е важна и достоверността, тъй като изтъкваните качества на продукта е нужно да са напълно реални и видими, за да съдействат за продажби. Според Сегела, добрият рекламист би могъл да направи от слабостите на продукта предимства в очите на купувачите.
Достъпът до останалата част от статията изисква абониране за източника.
Източник: списание “Business club”. Брой 8 от Август, 2015 г.