“Връзките с обществеността”/ “Pubic relations” представляват управление на комуникацията между една организация и нейните публики (Груниг и Хънт). Те включват
Разработването на маркетингова стратегия е от жизненоважно значение за успеха на всеки бизнес. Основните елементи на маркетинговата стратегия са: определяне
Корпоративната социална отговорност (КСО) се отнася до компаниите, които поемат отговорност за тяхното въздействие върху обществото. Същевременно, КСО е все
Описание: Тренингът цели участниците да осъзнаят важността да превърнат съществуващите клиенти в лоялни. Да научат техники за лоялност на удовлетворените
На 26.03.2016 г. се проведе “2-ри дермато-козметичен симпозиум”. Организаторът, г-жа Яна Николова приветства над 350-те козметици и специалисти от beauty
Над 400 гости – представители на малкия и средния бизнес, депутати в българския парламент, евродепутати, членове на правителството, оглавяващи изпълнителни