Skip links

Консултации

Filter by
experts.bg

experts.bg

Насърчаване на продажбите

Насърчаването на продажбите е дейност, която действа като директна подбуда или предлага добавена стойност или стимул към продукта, насочена към
experts.bg

experts.bg

Лични продажби

Личните продажби представляват персонален контакт с един или няколко клиенти, където продавачът убеждава и подпомага клиента при вземането на решение
experts.bg

experts.bg

Връзки с обществеността (PR)

“Връзките с обществеността”/ “Pubic relations” представляват управление на комуникацията между една организация и нейните публики (Груниг и Хънт). Те включват
experts.bg

experts.bg

Реклама

Ефективна реклама е тази, която продава повече, по-често, на повече клиенти, за повече пари и има силата да постигне контрол
experts.bg

experts.bg

Дигитален маркетинг

Дигиталният маркетинг може да включва услуги като: • Интернет комуникация: реклама, PR, включително в социални медии; • Онлайн анализи; •
experts.bg

experts.bg

Ценообразуване

Определянето на цените на продуктите е ключов елемент при определянето на рентабилността на компанията. Въпреки това, не винаги е лесно
experts.bg

experts.bg

Продуктов мениджмънт

Продуктовият мениджмънт включва развиване на продуктите, така че да отговарят по-добре на нуждите на клиентите, в това число и работа
experts.bg

experts.bg

Маркетинг стратегия

Разработването на маркетингова стратегия е от жизненоважно значение за успеха на всеки бизнес. Основните елементи на маркетинговата стратегия са: определяне
experts.bg

experts.bg

Маркетинг планиране

В маркетинговия план се планира как и посредством какви механизми, компанията да привлече и задържи клиенти. Той е от съществено
experts.bg

experts.bg

Маркетингови проучвания

Маркетинговите проучвания включват процесът на събиране, анализиране и интерпретиране на информация за пазара на даден продукт. Те дават точна и
experts.bg

experts.bg

Маркетинг одит

Маркетинг одитът е систематичен, изчерпателен и периодичен преглед на цялата търговска дейност на компанията. Целта е, чрез него да се
experts.bg

experts.bg

Корпоративна социална отговорност

Корпоративната социална отговорност (КСО) се отнася до компаниите, които поемат отговорност за тяхното въздействие върху обществото. Същевременно, КСО е все
experts.bg

experts.bg

Ребрандинг

Ребрандингът е процес на изменение образа на бранда, който има за цел да му даде нов имидж, за да го
experts.bg

experts.bg

Бранд идентичност

Корпоративната бранд идентичност има три компонента: дизайн, поведение и комуникация: Дизайн: • лого и бранд бук; • слоган (девиз); •
experts.bg

experts.bg

Бранд позициониране

Бранд позиционирането е трайното впечатление, което потребителят има за един бранд и го отличава от другите конкурентни. Основава се на
experts.bg

experts.bg

Бранд одит

Бранд одитът показва къде се намира брандът в момента. Съставен е от две части – вътрешен и външен: Вътрешен: •
experts.bg

experts.bg

Лидерски умения

Описание: Целта на обучението е ръководителите на екипи и мениджърите от средно ниво да усъвършенстват уменията си за управление и
experts.bg

experts.bg

Управление на персонала

Описание: Тренингът е създаден да научи лидерите на екипи как да сплотяват колектива. Да знаят как да създадат здрава работна
experts.bg

experts.bg

Как фирмата да стане лидер

Описание: Благодарение на тренинга, участниците научават каква е личната отговорност на всеки служител затова фирмата да се издигне на върха.
experts.bg

experts.bg

НЛП техники в продажбите

Описание: Целта на този тренинг е да обогати познанията и надгради уменията за продажби на търговците. По време на обучението
experts.bg

experts.bg

Успешните студени обаждания

Описание: Целта на обучението е участниците да повишат увереността си при осъществяването на студени обаждания. Да осъзнаят важността на анализите
experts.bg

experts.bg

Как да продаваме непрестанно

Описание: Тренингът има за цел да представи по един забавен и екстравагантен начин основните принципи, на които се основават печелившите
experts.bg

experts.bg

Успешен маркетинг

Описание: Този тренинг е “скок” от сухата маркетингова теория в практическото приложение на маркетинга в реалния бизнес, поднесена по достъпен
experts.bg

experts.bg

Маркетинг от уста на уста

Описание: Концепцията на този тренинг е изградена изцяло на база получаването на знания и практически умения, свързани с използването на
experts.bg

experts.bg

Бранд мениджмънт

Описание: Целта на тренинга е участниците да осъзнаят важността от брандинга. Да научат как да управляват бранда си ефективно по
experts.bg

experts.bg

Експертите консултираха топ бюти брандовете по маркетинг и брандинг, по време на „2-ри дермато-козметичен симпозиум”

На 26.03.2016 г. се проведе “2-ри дермато-козметичен симпозиум”. Организаторът, г-жа Яна Николова приветства над 350-те козметици и специалисти от beauty
experts.bg

experts.bg

Лидерски умения

Описание: Целта на обучението е ръководителите на екипи и мениджърите от средно ниво да усъвършенстват уменията си за управление и
experts.bg

experts.bg

Управление на персонала

Описание: Тренингът е създаден да научи лидерите на екипи как да сплотяват колектива. Да знаят как да създадат здрава работна
experts.bg

experts.bg

Как фирмата да стане лидер

Описание: Благодарение на тренинга, участниците научават каква е личната отговорност на всеки служител затова фирмата да се издигне на върха.
experts.bg

experts.bg

НЛП техники в продажбите

Описание: Целта на този тренинг е да обогати познанията и надгради уменията за продажби на търговците. По време на обучението
This website uses cookies to improve your web experience.
Home
Account
Cart
Search